Jumaat, 4 September 2009

DAJJAL DALAM TRANUNGKITE! BAHAYA!

Posted: Sat Sep 05, 2009 4:13 am Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

ketibat wrote:
Salam...

Hairan saya TKO sekarang nie...
Bila buat luahan ...posting luahan pun dipadam...saya sentiasa membuka thread ini ..namun pada hari ini komen saya itu menghilang...

Apakah TKO sekarang ada tangan-tangan hitam yang memadam dan nak menyorok perkara yang nak diketahui...

Tajuk thread yang saya minta penjelasan sebagai kenapa ia dikunci dan di kuarantin ialah "Melihat UMNO dari Perspektif Islam"..kalau tak silap saya yang dibuka oleh Jomfikir...

Sudahla tidak mendapat maklubalas...namun POSTING minta penjelasan juga turut menjadi mangsa...

TKO memang berbeza...

MOD tak ada hak memadam Posting saya itu...kerana ia sekadar soalan ingin tahu..

Benar benar kecewa


WEBMASTER DAN MODERATOR DAH GILA KUASA KOT

NASIB HANG SAMA JER DENGAN AKU

masuk bawah

http://bond0134331159.blogspot.com/2009/09/kenapa-terkejut-beruk.html

Tiada ulasan: